Contravaloarea ochelarilor. Obligatii angajator. Incadrarea cheltuielilor
valabil la 15 Ian 2023
Intrebare: Va rugam sa ne ajutati cu un punct de vedere privind modul in care putem implementa in organizatia noastra subventionarea costurilor cu ochelarii pentru personalul angajat. Intrebarea vine in contextul in care am vazut o serie informatii in presa privind decizia CJUE care a decis la data de 22 dec. 2022, - in baza articolului 9 din Directiva 90/270/CEE, ca ochelarii de vedere destinati celor care lucreaza cu un monitor trebuie furnizat lucratorilor de catre angajator sau acesta sa ramburseze cheltuielile aferente, insa nu prin plata unui spor general la salariul lucratorului. Cum ar putea fi implementata aceasta masura si in baza carui cadrul organizatiei, in baza carei legislatii locale corespondente? Putem acorda un ajutor pe care sa il specificam in CCM sau regulamentul intern, sub forma unui decont in limita unui plafon stabilit in corelatie cu preturile medii din piata? Si care ar fi tratamentul fiscal aplicabil?
• Tip societate: S.R.L.
• Numar de angajati: 11-50 angajati
• Cod CAEN: Consultanta
Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalsalarizare.ro
Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 15 ian 2023.
Login utilizator
De ce sa ma inregistrez?
-
PortalSalarizare.ro ofera acces permanent la o multitudine de intrebari si raspunsuri din toate domeniile relevante pentru un contabil sau responsabil cu salarizarea. O simpla cautare dupa subiectul (cuvantul-cheie) care te intereseaza si gasesti zeci de spete asemanatoare cu a ta, unele poate chiar identice, deja solutionate de specialisti!
-
PortalSalarizare.ro este locul unde specialisti si consultanti in salarizare sunt permanent prezenti, pregatiti sa-ti ofere cele mai bune solutii pentru problemele tale de salarizare. Garantam raspunsuri in max. 72 de ore de la adresarea intrebarii in portal si pe loc, prin intermediul telefonului, in fiecare zi de joi a saptamanii.
-
In PortalSalarizare.ro ai acces la modele de formulare si declaratii necesare in relatia cu ANAF si ITM, toate in concordanta perfecta cu prevederile legale in vigoare, actualizate permanent.
- PortalSalarizare.ro asigura o informare profesionista, cu noutati, articole de specialitate, comentarii, recomandari. Practic, beneficiezi de un adevarat training zilnic in domeniul salarizarii, esti permanent la curent cu toate modificarile din legislatie si cu solutiile oferite de experti.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni.
Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site.
Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.
Newsletter portalsalarizare.ro
Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalsalarizare.ro si primesti cadou Raportul special "Modificari semnificative privind Salarizarea"!
Intrebari similare din categoria Hrana
21Ian2023
Dispozitivele normale de protectie
de
PortalSalarizare.ro
valabil la 21 Ian 2023
Intrebare: In continuearea acestei intrebari, ne puteti ajuta cu o clarificare privind diferenta intre dizpozitive de corectie normale si cele speciale? Nu stim ce s-ar incadra intr-o categorie si respectiv in cealalta.